Kylätalo

Kylätalon toiminta käynnistyi vuonna 2018.

Se sijaitsee osoitteessa Villentie 2, Rajamäki.

Rajamäen kylätalo on kyläläisten oma olohuone , jossa voi kokoontua juomaan kupposen kuumaa, pelata tai vaikka vaan oleskella.

Talolla on viikoittain erilaisia tapahtumia. Esimerkiksi Tiistaisin kahvila, keskiviikkoisin pelataan skibboa torstaisin laulu ja lukuryhmä + digiapua.

Kylätalo on kyläyhdistyksen ja Suomen Punaisen Ristin Rajamäen osaston yhteiseen
toimintaan tarkoitettu tila , jonka Nurmijärven kunta osoitti purettavan rakennuksen tilalle,
 jossa kyläyhdistys ja kylätalo toimivat  useamman vuoden.

Seurat ja toiset yhdistykset yms saavat käyttää Kylätalon yhteisiä tiloja vastikkeetta. Yksityishenkilöt pystyvät vuokraamaan tilaa korvausta vastaan.

Kylätalolla tapahtuva toiminta on matalan kynnyksen toimintaa ja tarjoaa erityisesti ikäihmisille mahdollisuuden osallisuuteen.

Tiedustelut

044 770 7036